Står du over for en kommunikationsopgave?
Står du over for en kommunikationsopgave, som du ikke helt ved, hvordan du skal gribe an? Så ville du sandsynligvis have godt af nogle kreative indspark fra en udefrakommende.
Måske ønsker du større synlighed til din virksomhed, måske vil du have mere styr på din annoncering, måske vil du genoverveje din kommunikationsstrategi fra bunden. Hvad end udfordringen er, så vil vi kunne yde værdifuld sparring.
Det sværeste er at sikre, at du som kunde ikke sidder tilbage med en fornemmelse af, at du kun har fået ord for pengene. Ordene er jo først værdifulde, når de fører til handling.
Derfor er det vigtigt for os, at rådgivningen munder ud i en handlingsplan med konkrete tiltag, fx annonceplan, PR-strategi, kampagneoplæg.
Lad os fotografere virksomheden i Nordjylland
Public Relations
Presseomtale er mere troværdigt end traditionel reklame – og så er det gratis.
De danske nyhedsmedier er altid på udkig efter en historie, og de danske virksomheder er altid klar til at fortælle om sig selv. Umiddelbart en skudsikker PR-cocktail, men det kræver en vis indsigt i medieverdenen, hvis man vil igennem med sin historie.
Det er her vi kommer ind i billedet. Vi kan vinkle din historie, så den passer med et eller flere af nyhedskriterierne, og vi kan udvælge de bedst egnede budskaber til det enkelte medie.
I Viborg kender vi en dygtig fotograf
kreativ tilgang til kommunikationsopgaven
Vi ser det som vores opgave at tage det bedste fra den akademiske verden og konvertere det til brugbare værktøjer i den praktiske verden. Siden vores start i 2003 har vi arbejdet på at skille os ud via en vidensorienteret, engageret og kreativ tilgang til kommunikationsopgaven.
Vores baggrund er akademisk. Det er vi på den ene side stolte af og søger konstant at tilegne os ny viden inden for kommunikationsfeltet. På den anden side forholder vi os kritisk til den akademiske verden med dens avancerede begreber og endeløse diskussioner.
Vores mål er at opbygge et så tæt forhold til vores kunder, at de ikke blot betragter os som en samarbejdspartner, men som deres egen (ad hoc) kommunikationsafdeling.
Har i læst: