Få din virksomheds værdier ind i dit logo

Et logo afspejler din virksomhed udadtil og er typisk det første dine kunder ser. Det skal være noget man husker, når man ser din virksomhed. Det er derfor vigtigt, at dit logo er unikt og målrettet, men mest af alt, at det afspejler din virksomheds værdier.

Et logo afspejler din virksomhed udadtil

I enhver virksomhed kan det at have et godt logo, være med til at påvirke både din virksomhed og markedsføring positivt. Nedenfor er tre gode grunde til at have et logo og hvorfor der er, og skal være, synergi mellem virksomhed og markedsføring:

  • Du får skabt et brand gennem et logo.
  • Et logo kan vinde tilliden hos dine forbrugere.
  • Du fremstår troværdig og giver dine forbrugere tryghed.

Prisvindende fotograf Rene Asmussen

Lad os designe og grafikere designe dit logo

Fordi vi udarbejder logoer som er testet og dokumenteret til at være de bedste inden levering. Vi har mange designere som har hver deres stil. Hver enkelt designer kommer med et udkast til dit logo. Der kommer derved mange forskellige aspekter og synsvinkler ind over udarbejdelsen af dit logo.

Vi tester herefter logoet via en masse brugere som stemmer om, hvilket logo de bedst kan lide. Det foregår bl.a. således, at brugerne bliver spurgt om hvad de associerer med logoet, hvilket logo de bedst kan lide, hvilket logo de forbinder med tillid m.fl. Alt sammen for, at du får det bedste logo til din virksomhed.

Fotografering af medarbejdere i Aarhus

Hvad skal min virksomhed med et logo?

Du får skabt et brand gennem et logo

Forbrugere associerer ofte logoer med brands og deres brandværdi. Dit logo vil i stor grad være en del af dit brand og din branding. Et brand er alt, hvad dine forbrugere tænker om din virksomhed, hvad dine produkter eller tjenester repræsenterer, og hvad du eller din virksomhed repræsenterer.

Et logo er den mest visuelle del af dit brand

Et logo er den mest visuelle del af dit brand og det at have et iøjnefaldende og øjeblikkelig genkendeligt logo, vil sikre dig og din virksomhed, at forbrugerne kender, eller husker, hvem du er. Du øger dermed chancen for, at forbrugerne vil tage dine marketingkampagner til efterretning og derved købe dine produkter eller tjenester.

Et logo kan vinde tilliden hos dine forbrugere

Når du har oprettet din virksomhed og skal markedsføre den, er det utrolig vigtigt at have et logo. Et logo kan være med til at få virksomheden til at fremstå professionel, troværdig og seriøs. Du kan dermed begynde at bruge dit logo på tværs af alle marketingkanaler (websites, sociale medier, visitkort, brevpapir, e-mail-signaturer osv.), så du begynder at vinde tillid hos dine kunder.

Der er mange andre faktorer, der kan bidrage til forbrugernes tillid, men hvis dit logo er standardiseret på tværs af alle marketingkanaler med succes, begynder du stille og roligt at vinde tilliden.

Du fremstår troværdig og giver dine forbrugere tryghed

Ved at have et logo til din virksomhed, og som en del af dine offline eller online marketingaktiviteter, udviser du seriøsitet omkring dit arbejde. Et godt og professionelt logo kan give en tryghedsfølelse for mange mennesker og ikke mindst dine kunder. Dette vil kun gøre dig endnu mere troværdig.

Læs mere her: