Hvorfor vælge AdWords som annonceringsplatform?
Google Adwords giver din virksomhed eksponering på den mest attraktive side på Google, nemlig side 1. Hvis du vil have hurtige resultater og have mulighed for at spore din investering, så er Adwords det oplagte valg. Få din virksomhed øverst på Google med målrettede testosterone cypionate for sale pay-per-click Google-annoncer, og få flere besøgende med det samme, og målbare resultater.
AdWords er det man kalder PPC, Pay per click. Når du søger på Google vil de tre første søgeresultater være AdWordsannoncer, som er markeret med fed, og ligger før de organiske søgeresultater.
Ved en udvælgelse af specifikke og fordelagtige søgeord kan du med AdWords-kampagner få en stor eksponeringsandel og dermed øge din synlighed markant på Google. En øget synlighed via dine AdWords-kampagner vil resultere i flere besøgende til din hjemmeside, og er derfor en god løsning for dig der ønsker en kortsigtet investering.
Adwords er en stabil og nem metode til at opnå salg på din hjemmeside eller webshop.
Når vi håndterer dine AdWords-kampagner
Med flere beståede eksamener, og et Google-certifikat i bagagen, har vi hos os bevis på, at vi ved hvad vi laver.
Som AdWords-kunde hos os er du med gennem hele forløbet. Du styrer selv dit budget, og vi leverer dugfriske statusrapporter til dig hver 14. dag, så du altid ved, hvor langt vi er i processen. Herudover er vores telefoner altid åbne, og vi opfordrer altid vores kunder til at ringe en gang for meget, end en gang for lidt.
Du vil opleve at der hos os er en stor åbenhed omkring vores arbejdsopgaver, og vi tager dig altid med på råd. Du kender din virksomhed bedst, og når der skal udvælges søgeord er du den oplagte at få gode idéer fra. Du har det bedste kendskab til de branche og vi er eksperter når det kommer til online marketing, og synergien af samarbejdet mellem dig og os mener vi giver det bedst mulige resultat. Vores motto er meget simpelt – “Når vores kunder har succes, har vi succes”.
Altid gode grunde til, at bruge både organisk SEO og AdWords PPC
Læs også: