+4542679011 mail@asmussenmedia.dk

On-site SEO skaber den mest basale SEO på din side, og den der er vigtigst. Hvis du virkelig vil have gode placeringer på Google og beholde dem, så er kræver det, at man også ligger fokus på offsite-seo. Off-site SEO handler om ekstern linkbuilding. Det gælder om at få relevante link til din side for det betyder, at Google ser, at der er stor interesse for din side, dermed vil den algoritme finde det mere relevant at placere din hjemmeside øverst.

De bedste links man kan få, er fra relevante sider, som Google kender

De bedste links man kan få, er fra relevante sider, som Google kender og som har meget trafik. Så hvis du har en hjemmeside der sælger tøj, vil et link fra en modeblog klart være at foretrække, frem for et link fra et mekaniker forum. Jo flere besøgende der er på den hjemmeside der linker til hjemmeside, jo flere potentielle besøg vil der også være til din side, og det har også stor betydning.

Sociale medier spiller efterhånden også en stor rolle i SEO sammenhæng. Det er vigtigt at have en side på de mest relevante sociale medier, som Facebook, Google+ og twitter. På dine sociale sider kan skabe interesse omkring din side og få trafik ind på den.

Off Site Optimering

Aktivitet på andre sider, forums og blogs er også vigtigt

Aktivitet på andre sider, forums og blogs er også vigtigt, og igen har relevans stor betydning. Off-site SEO gælder om at få spredt sin side på nettet, men det skal gøre organiseret, så ens SEO ikke bliver forværret. Onsite-SEO og Offsite-SEO er begge ekstremt vigtige, hvis du vil have den bedst mulige placering på google, det er helheden, der skaber den perfekte SEO på din side. Men spiller begge elementer 100 procent, så kan du også forvente en top placering.