Når det kommer til SEO
Men det med at kunder kan tage et helt objektivt valg er taget i baggrunden, både når det kommer til SEO og når det kommer til telemarketing, hvorfor disse to strategier ikke er helt stuerene ud fra alle synspunkter. Når ja, men den sammenligning man kan gøre mellem SEO og telemarketing, og de paralleller der kan trækkes mellem disse to grene inden for marketing, ja, dem har jeg sådan set allerede været inde på tidligere. Så lad os lade alt om telemarketing ligge og snakke om det, som vi er kommet ind på denne side, for at snakke om. SEO.
Lad os snakke lidt om, om SEO er en stueren strategi eller ej
Lad os snakke lidt om, om SEO er en stueren strategi eller ej. Det er ikke til at svare entydigt på dette spørgsmål. Det må siges, at det afhænger af øjnene der ser. Det er der så meget der gør, og sådan er det altså nu engang også med SEO. Ud fra nogle principper kan SEO faktisk godt forsvares, og ud fra andre principper kan det stort set slet ikke.
Hvad er godt og hvad er skidt ved SEO?
Noget er godt ved denne disciplin og andet er skidt. Eller måske er det hverken så skidt eller godt at det gør noget, måske er disciplinen egentlig relativ neutral. Nogle ser det som en god mulighed for at få lidt ekstra omtale til sit site, og andre ser det som en disciplin de ikke ønsker at identificere sig med, en disciplin der ligger udenfor værdierne som deres virksomhed står for. Det kan diskuteres i uendelighed om SEO er okay eller om det ikke er, men jeg vil for nærværende ikke gå nærmere ind i det end til at sige, at på en overfladisk basis, så kan de der ser SEO som noget godt gøre brug af det, hvor de som ser SEO som noget dårligt, kan lade være.