+4542679011 mail@asmussenmedia.dk

Folk tror ikke rigtig på dig, hvis det skrevne output ikke er på niveau. Uanset, hvor dygtig, du er, og hvor godt, dit produkt er. Derfor kan et par timer med en tekstforfatter hurtigt blive en god investering.

Forbedring af tekster er en af vores spidskompetencer

Forbedring af tekster er en af vores spidskompetencer. Du har fundet en tekstforfatter med erfaring fra en række bureauer. Vi har skrevet for ElGiganten, Ford, Vejleboldklub og en rigtig lang række andre store og små virksomheder, både B2B og B2C.

Nu står jeg til rådighed for ad-hoc opgaver for firmaer, der gerne vil løfte den skriftlige kommunikation uden at bløde et årsbudget. Du kan endda prøve mig af uden at slippe en krone!

Jeg forbedrer tekster

Vi gennemskriver din tekst, så den fremstår mere klart og læsbart for dem, du ønsker at kontakte. Det handler om, hvordan man skriver, men også hvad og i hvilken rækkefølge. Lad dine folk fokusere på deres styrker, på produktet, og lad os om at gøre jeres tekster helt færdige. Prisen afhænger af behovet. Nogle tekster må skrives om, andre behøver kun korrektur.

Som noget særligt, tilbyder Vi også en kombination af oversættelse og gennemskrivning, så du får både en bedre dansk tekst og en tilsvarende på engelsk.

Det betaler sig – især første gang.

Vi er ikke dyr i drift. Men kontakt os for en gratis prøveopgave. Så kan du sammenholde effekten af mit arbejde med, hvad opgaven ville have kostet. Vi håber og tror du vil se, at du får value for money her hos os. 
Også, når der rent faktisk skal betales. Send vigtige tekster forbi os, før andre ser dem – det kommer der noget godt ud af.

Gratis prøveopgave

Har du mistanke om, at det halter lidt med det skriftlige output fra din virksomhed? Så sæt i gang. Du kan tjekke vores niveau uden at sætte penge på højkant.

Send mig os tekst og giv et ring – så tager vi en snak om, hvad den skal bruges til. Vi skriver den igennem med fokus på de parametre, vi er blevet enige om. Når du får teksten igen, kan du holde effekten af vores arbejde op mod, hvad opgaven ville have kostet. Og så tror jeg du sidder og glæder dig til vores fremtidige samarbejde.

Hvilken tekst?

Det er ikke afgørende, hvilken tekst, du sender. Et godt valg kunne være at sende en rå tekst og få den brugbar tilbage. Det kan være et brev, en annonce eller en pressemeddelelse, tekst til en hjemmeside eller brochure. Du kan også vælge at se, hvad der sker med en tekst, du allerede har i brug? Måske en, du er i tvivl om.

Vi er villig til at forære dig op til en arbejdsdag. Det går efter first in, first out, med forbehold for deadlines fra betalende kunder.

Du har intet at miste. Send en tekst med det samme.

Læs også: