+4542679011 mail@asmussenmedia.dk

Der skal være en rød tråd i designet, en visuel identitet.

Det skal gennemstrømme hele hjemmesiden. Og det visuelle udtryk skal tilpasses målgruppen.

Less is more, men det kan også være virkelig svært at gennemføre i praksis.

luft i designet giver en ro

“White space” eller luft i designet giver en ro for øjet, og virker appellerende for de fleste. Det viser stor selvsikkerhed og overskud i designet og dermed virksomheden at turde lade plads stå tomt, og at man ikke nødvendigvis behøver plastre hver eneste millimeter til med grafik eller tekst.

Luft i designet giver langt bedre mulighed for at disponere over pladsen. Nemmere at give fokus til det vigtigste budskab, mens du samtidig har mulighed for at give sekundære budskaber plads længere nede på siden, visuelt adskilt af “pauser”.

Fordi hjemmesider idag er tilpasset det mobile format, og derfor et langt visuelt stræk, giver også god mulighed for at disponere over indholdet.

luft i designet giver en ro

Dine besøgende

Dine besøgende må aldrig være i tvivl om hvem de er  på besøg hos . Som tidligere nævnt er det vigtigt at tage udgangspunkt i målgruppens verdensbillede, og her er billedemateriale et godt sted at starte. Billeder af en god kvalitet på billeder er helt essentielt, som desværre ofte bliver nedvurderet, selv på professionelle hjemmesider.

Så her har du en change for, nemt og for få midler, at skille dig ud fra konkurenterne.

Kunne du tænke dig at læse mere om hvilke billeder, som gør sig bedst i webdesign, så er dette skriv noget for dig