Jeg nyder at være på en virkelig lækker, professionel webshop, hvor designet er perfekt

Jeg nyder at være på en virkelig lækker, professionel webshop, hvor designet er perfekt, brugervenligheden og flowet gennem shoppen er ubesværet og logisk og hvor checkout proceduren er nem og hurtig. Det er en kæmpe business, at optimere webshops på alle områder og det er et område hvor man med den rigtige hjælp får kæmpe “return on invesment” på alle områder.

Specielt checkout er et område som er vigtigt

Specielt checkout er et område som er vigtigt, men mange webshopejere om det er en b2b webshop eller b2c webshop, har fokus på at vareren skal være billige og designet af webshoppen skal være pæn. Men desværre glemmer mange at se på hvordan brugerne bevæger sig igennem checkouten. Hvad hjælper det, at brugerne finder de rigtige varer og putter dem i kurven, men ikke de kan finde ud af, eller føler sig trygge ved, at bruge checkouten, så er alt det andet intet værd. Det svarer til at have en Ferrari, hvor alt det ydre er som en rigtig Ferrari, men motoren er fra en en Ellert – der kommer man altså sidst i ethvert vædeløb og præcis det samme kan overfører til en flot designet webshop, hvor checkouten er forsømt.

Jeg er, ligsom så mange andre forbrugere på internettet, ret loyal

Jeg er, ligsom så mange andre forbrugere på internettet, ret loyal overfor de steder jeg handler, fordi jeg kun handler steder hvor tingene er i orden, som er troværdige og som samtidig har et godt udvalg og/eller gode priser. Der findes en million webshops, men der er meget få webshop løsningersom opfylder alle disse krav, men de der gør, kan jeg godt garantere har kronede dage og en god omsætning.