Fotograf Asmussen Media varetager alle typer af fotografiske opgaver for både små og mellemstore virksomheder

– lige fra portræt, pack, visuelidentitet, PR og reklame, til reportage, video og event dækning.

Fotografiernes udtryk og  stil tilpasses efter den enkelte opgaves ønskede respons fra målgruppen,  denne målrettede tilgang skaber resultater som ikke kun nøjes med at viderebringer informationer, de afspejler virksomhedens identitet.

Så budskabet skal frem !

Det vigtigste budskab skal serveres interessant og tydeligt, og der hvor de fleste kigger allerførst – nemlig øverst til venstre.

Dine besøgende ser på siden i et “Z” forløb, lidt som når vi læser en side i en bog.

Vi starter i øverste venstre hjørne, og ender i nederste højre.

Derfor er det altid en go ide at opbygge designet på din hjemmeside herefter.

Det vigtigste budskab skal altid være “above fold” – altså den del af hjemmeside du kan se før du scroller.

Hvis en besøgende skal scrolle ned for at finde dit budskab, risikerer du at de mister interessen.

Keep it simple ! For mange budskaber stjæler fokus fra hinanden, og får siden til at fremstå rodet og uoverskuelig..

Se flere billeder fra fotografen

En fotograf?
foto venligst lånt Alightfotografi.dk

Med et godt budskab og gode billeder – der kan ses af alle – fanger du deres interesse og dine besøgende vil undersøge hjemmesiden nærmere.

På grund af den øgede brug af mobile platforme som smartphones og tablet, har bevægelses mønsteret på hjemmesiderne forandret sig.

Der bliver i højere grad “scrollet”, din besøgende bevæger sig ned over siderne for at finde det indhold som interesserer dem mest.

Det betyder at det er en god ide for dig at placere  flere “call-to-actions” som de bevæger sig ned over siden.

Det er derfor vigtigt at du arbejder med flowet ned over siderne, så det fremstår interessant hele vejen, og de enkelte elementer skiller sig ud fra hinanden.

Flere artikler: