Tusindvis af danske virksomheder overvejer, hvad det præcis er, at sociale medier kan bruges til
Tusindvis af danske virksomheder overvejer, hvad det præcis er, at sociale medier kan bruges til i deres virksomhed. Nogle er ved at oprette en Facebook side, andre har gjort det, men er ikke helt sikre på, hvad effekten er, og hvordan Facebook siden i det hele taget håndteres bedst muligt. Den usikkerhed kan vi hjælpe med at få afklaret og få lagt en strategi for din virksomhed.
Asmussen Media giver dig også mulighed for at få oprettet sider og profiler på de sociale medier
Asmussen Media giver dig også mulighed for at få oprettet sider og profiler på de sociale medier. At have en profil på de sociale medier er i dag ikke kun en mulighed, men nærmere et krav. Hvis du er seriøs omkring dit brand og din virksomhed, så benytter du også de sociale medier til din virksomhed.
Antallet af brugere på sociale medier stiger måned for måned og over en milliard brugere har en profil på en eller flere sociale medier.
Det fordelagtige ved at have en profil på de sociale medier er, at det er en forholdsvis let måde at markedsføre sin virksomhed på. Folk henter deres information, nyheder og meget mere fra de sociale medier netop fordi det er gratis og lettilgængeligt.
Facebook er et fremragende værktøj til små og mellemstore virksomheder, institutioner, foreninger og ildsjæle med en sag.
For det første er det en måde at holde jævnlig kontakt med en gruppe af loyale kunder, brugere, medlemmer, vælgere eller andre interessenter. I vil nemlig kunne ramme folk, der synes godt om jeres side med statusopdateringer, som minder dem om, at I eksisterer og får dem til at engagere sig i jer og bruge jer.
For det andet er det et værktøj til at finde frem til potentielle interessenter, som bare ikke har hørt om jer endnu. Facebooks annoncesystem gør det nemlig muligt at ramme en ekstremt afgrænset og specifik gruppe af mennesker, så du kan ramme lige præcis dem, som du tror vil interessere sig for dit produkt.
Men det koster tid, ressourcer og kompetencer at lave og eksekvere en succesfuld facebookstrategi. Og netop tid, ressourcer og kompetencer er ofte mangelvarer hos små og mellemstore virksomheder, foreninger, institutioner og ildsjæle.
Vi tilbyder at stå for jeres facebookindsats, så I ikke selv skal bekymre jer om det. Vi kan hjælpe med alle led i processen: Analyse af jeres målgruppe, opsætning af jeres facebookside og annoncer, så de er optimeret til målgrupperne, udarbejdelse og opsætning af målrettede annoncer, koncepter og events, som vil få jeres brugere til at engagere sig og dele indholdet og meget andet.
Facebookstrategi
Pakken indeholder:
- En strategi, som tager udgangspunkt i jeres virksomheds identitet
- Opsætning af facebookside
- Analyse af jeres målgrupper
- Opsætning og optimering af målgrupper i systemet
- Forslag til forskellige typer af opslag, I kan lave fremadrettet
- 4 timers kursus i brugen af facebook
Din virksomhed skal være der hvor dine potentielle kunder er
Fakta om Facebook
I Danmark har over 3 mio. mennesker en bruger på Facebook, hvorfor det derfor er en oplagt mulighed for din virksomhed at skabe bevidsthed hos forbrugerne. Med en virksomhedsprofil på Facebook kan brugerne “Synes godt om” din virksomhed, hvilket er ligesom en anbefaling af din virksomhed. Desuden vil dine “Fans” også måde modtage informationer når der sker noget nyt i din virksomhed.
Fakta om Twitter
I Danmark er der over 30.000 danske Twitter-profiler, hvilket gør dette medie til det 2. mest brugte sociale medie i Danmark. Med en virksomhedsprofil på Twitter har brugeren mulighed for at følge din virksomhed samt læse dine såkaldte “Tweets” som er beskeder eller nyheder på maks 140 tegn.
Værdier hos AsmussenMedia
Asmussen Media skaber professionelle, gennemtænkte webløsninger til alle typer virksomheder.
Brugervenlighed er ofte nøglen til succes på et websted. Netop derfor har vi gjort brugervenlighed til en mærkesag. Har kunden haft en god oplevelse ved besøget på webstedet og fundet den spændende, vender de helt sikkert tilbage. hos Asmussen media benytter vi os af en lang række teorier omkring brugervenlighed som Gestaltlove, gyldne snit, farvesammensætninger, layout og dynamik.
Virksomheden har haft som filosofi helt fra start at service og support skulle være i top. Derfor har vi taget flere skridt hen imod en så servicemindet support som overhovedet muligt. I dag tilbyder vi e-mail og telefonisk support.
Som ekstra tiltag, tilbyder vi også Premium support. Dette er for kunden uden nogen som helst IT-erfaring. Med Premium support vil kunden kunne ringe indenfor åbningstid og bestille ændringer på kundens hjemmeside udført direkte af en af vores webudviklere.
Vi leverer varen til den aftalte tid. Vi har som hovedregel en leveringstid på 25 dage, men specialaftaler kan arrangeres. Leveringstiden afhænger dog naturligvis af, om kunden leverer det nødvendige materiale, som aftalt.